Proje yönetimi, belirli bir projenin hedef ve amaçlarına ulaşıp bitirilmesi için kaynakların planlanması, organize edilmesi, tedarik edilmesi ve yönetilmesi disiplinidir. Projeler belirli özgün hedef ve amaçlara ulaşmak amaçlı uygulanır.
Bir projenin başarılı bir şekilde yönetilmesi için bilinmesi gereken temel bilgiler bu eğitim içerisinde verilmiştir.
Eğitim içerisinde proje yönetimi hakkında temel bilgileri alacak ve projelerinizi planlarken ve yönetirken kullanabileceğiniz pratik bilgileri elde edeceksiniz.
- Temel Tanım ve Terimler
- Proje Yaşam Döngüsü
- Proje Faaliyetleri ve üretilen belgeler
- Proje Süreç ve Aktiviteleri
Genel olarak öğrenecekleriniz ise;
- Proje yönetiminde profesyonel yaklaşımları
- Proje yönetim süreçlerini
- Proje yönetimi ile ilgili temel tanım ve kavramları
- PMI'ın Proje Yönetiminde önerdiği belgeleri
- Projelerin nasıl yönetildiğini
- Proje Yönetiminde kullanılan belgelerin hangi süreçlerin çıktısı olduğunu
- Projede bulunan roller
Uzmanlık Eğitimleri için ana başlıklar
Bölüm 1 : Proje Yönetimi, Tanımlar ve Metodoloji
Bölüm 2 : Organizasyonel Stratejiler ve Proje Seçimi
Bölüm 3 : Organizasyon Yapıları ve Proje Kültürü
Bölüm 4 : Proje Yönetimi Süreç Grupları ve Bilgi Alanları
Bölüm 5 : Proje Entegrasyon Yönetimi
Bölüm 6 : Proje Kapsam Yönetimi
Bölüm 7 : Proje Zaman Çizelgesi Yönetimi
Bölüm 8 : Proje Maliyet Yönetimi
Bölüm 9 : Proje Kalite Yönetimi
Bölüm 10 : Proje Kaynak Yönetimi
Bölüm 11 : Proje İletişim Yönetimi
Bölüm 12 : Proje Risk Yönetimi
Bölüm 13 : Proje Tedarik Yönetimi
Bölüm 14 : Proje Paydaş Yönetimi


Detaylı bilgi için...
Ürün ve hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi için lütfen bizimle iletişime geçin